Blogger Templates

Sunday 15 September 2013

for my HERO!

Dear Diary,
 Alhamdulillah Ya Allah. Pertama saya nak wish very big thanks to my beloved ABAH ! *sambil hug abah* Abah bought a new car eventhough a small and it manually im very grateful u know! Seawal pagi Abah call *7.15 awal bagi orang bekerja macam Along* tanya nak kereta tak tapi viva jew bukan Swift bukan Myvi dan yang paling penting bukan Mini Cooper okey! tsk tskk T.T. lepas Abah tanya tadi boleh bagi nasihat berbaur ugutan suruh kerja Kelantan herher. Along bukan taknak Abah tapi Along nak medical site such as HOSPITAL sebab klinik gaji dia murah * ini bukan memilih*

Lepas Abah call aku sambung tidor balik sebab nak siap pwrgi kerja awal lagi dan ini kisah tak boleh masuk dalam mimpi sebab aku tak pernah mimpi abah belikan kereta walaup0n dalam hati penuh harapan suruh abah beli sebab dah kerja mmg kena beli sendiri kan kan kan ?

Hari tu aktiviti aku berjalan macam biasa dan takde perasaan pulak nak tanya abah betul ke nak belikan kereta sebab takut itu bahan gurauan seawal lagi. Selalu sangat mintak kereta tapi Abah cakap simpan duit & kerja dulu. Oleh sebab itu aku malas tanya pasal kereta * ayat nak sentap jew*

Kisah malam pulak time nak solat isyak umi call cakap kereta along dah siap parking dalam garaj! Ya Allah!! How i was suprised siap bagi tahu colour kereta so ini bukan main-main dan abah memang belikan untuk aku. Umi cakap nanti balik Raya Haji boleh la try tapi tak boleh bawa pergi Damansara lagi sebab aku tak biasa dengan manual!! Yang paling peliknya kenapa abah amek manual eh ? aku rasa abah tak nak anak dia g jalan jauh2 kan sebab nanti kaki lenguh2.

Aku punyalah  excited nak tengok kereta tapi Angah tak nak ambilkan picture dengan alasan malam tak nampak *sabar jew dengan Angah ni dush dush* Esok pagi2 whatsupp dia nak picture kereta tu. yeahhh ! dah boleh tengok siap ada model dalam kereta. Lepas ni slow-slow beli barang kereta. Balik nanti nak cari barang!!! Nak hias dengan Hello Kitty. yuhuuuuuu

No comments:

Post a Comment