Blogger Templates

Saturday 29 June 2013

GOMO KELATE GOMO !!

Malam ni berlansungnya perlawanan piala FA antara KELANTAN & JOHOR . GOMO KELATE GOMO !! Okey saya excited sangat sebab ni perlawanan negeri saya sendiri walaup0n bukan saya player nyer . hakhak . Mengikut perjanjian yang ditetapkan saya dapat menjejakkan kaki ke stadium bukit jalil tetapi malangnya saya tak dapat ke sana disebabkan ada masalah tertentu . Masa dapat tahu diri ini akan ke SBJ punya la excited sangat  !! Last-ii tak dapat pergi. Okey tak kisahlah asalkan dapat tengok kat rumah tapi tengok dekat rumah dedap ni tak de geng ! sikit p0n tak seronok taw ! adoii . nak cari geng sini susah dah . Kalau lah boleh ajak adik-ii aku tengok bolakan best . Dalam twitter aku punya la poyo nak KELATE menang, andai kata JOHOR menang memang malu aku maybe satu hari tak tweet kot . xoxo .

No comments:

Post a Comment