Blogger Templates

Friday 28 June 2013

my big day ! CONVOCATION

Alhamdulillah syukur hari bersejarah bagi pelajar UNIVERSITY COLLEGE SHAHPUTRA sudah berlalu dengan sempurna dan selamat . Konvo kali ini dibahagi dua sesi iaitu sesi pagi dan sesi petang. Aku beruntung sebab aku dan kawan-kawan yang lain semua sesi pagi kecuali ika ( dalam golongan BFF kami jewla) zarif p0n sesi pagi jugak .yeahahhh ! konvo sama-sama kita . Aku dah lama plan nak pakai baju kuning dan dan dan zarif p0n sama ikut aku, dia pilih kemeja kuning jugak bertie hitam u olss !

Sebelum konvo kami sudah didedahkan dengan majlis raptai ataup0n rehearsel (betul ke aku eja ni ? #eh ) so esok pagi tak de la kelam kabut walaup0n aku x berapa nak faham sangat sebab dalam SCC asyik dok amek picture, borak, gaduh .



Disebabkan aku sesi pagi & aku mendapat arahan semua pelajar sesi pagi wajib berkumpul di court futsal pada pukul 7 pagi ! amboii . awalnya !! terpaksa bangun awal nak siap-siap, macam nak bangun sahur p0n ada . Pukul 7 aku sudah selamat berada dihalaman kolej bersama umi & acik . abah ? Abah tak ikut masuk disebabk ada masalah yang tak dapat dielakkan . okey ni aku paparkan beberapa keping gambar sebelum sampai kolej .










 Alhamdlillah & syukur pada Ilahi kerana aku mendapat anugerah perak, walaup0n anugerah aku tak seberapa macam acap dapat iaitu anugerah emas. Ini dah cukup untuk buktikan aku belajar selama ini dengan bersungguh-sungguh . Ini semua untuk umi dan abah aku, akan aku usaha lagi untuk menjadi orang berjaya dalam hidup. InSyaAllah. okey ni beberapa keping gambar dalam SCC ( SHAHPUTRA CONVENTION CENTRE) 




  

cukup terharu sebab semua ahli keluarga aku hadir majlis konvo aku walaup0n adik aku ain natasha ada tamrin di sekolah tapi dia datang jugak . Ini family aku, silakan menjamu mata okey . 

 



 Ini aku dapat hadiah bunga dari umi, zarif (heks) , mak teh (makcik), acap . terima kasih semua ! muahh




No comments:

Post a Comment